همه چیز را در مورد مبل های چستر بیاموزید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1402
بازدید : 7075
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


یکی از محبوب ترین انواع مبلمان در دسته مبل های لوکس، مبل چستر است. مبل چستر اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است، با توجه به اینکه مبل چستر تکمیل کننده دکوراسیون کلاسیک طراحی شده است، طراحان داخلی امکان استفاده از آن را در سایر دکوراسیون هایی که مبل چستر را ارائه می دهند، فراهم کرده اند.

این مقاله حاوی حقایق جالب و آموزشی در مورد مبل چستر است. اگر به این نوع مبلمان علاقه دارید با ما همراه باشید.


تاریخچه جالب مبل چستر

مبل چستر یا چسترفیلد، مبل با سابقه تاریخی و ظاهری جذاب و جذاب، بسیار راحت و دلنشین. در تاریخچه تولید این مدل مبلمان اشاره شده است که طراح اصلی این مبل لرد فیلیپ هوپ است و کلمه چسترفیلد همان طور که در آکسفورد گفته شده مربوط به نامگذاری یک نوع چرم است. یک مبل ساخته شده 800 سال پیش.

مبل چستر برای جلوگیری از چروک شدن لباس های اشراف و ایجاد آرامش و راحتی در هنگام نشستن اختراع شد. سازه های اولیه این مدل از ارتفاع کم، پشتی یکدست، لبه های گرد و مبلمان منحنی رو به بیرون، چرم دکمه دار ساخته شده است. از آنجایی که این مدل مبلمان در گذشته مورد استفاده اشراف و ثروتمندان قرار می گرفت، امروزه مبل چستر اصالت خود را حفظ کرده و به دکورهای کلاسیک و مجلل تعلق دارد.



ویژگی های خاص مبل چستر

شکل مبل چستر با سایر مدل های مبلمان متفاوت است، از ویژگی های این مبل می توان به بازوهای پهن و لبه های گرد، ارتفاع کم و نشیمنگاه پهن اشاره کرد، البته محبوب ترین ویژگی مبل چستر، لمس گلدوزی است، یعنی لمس گلدوزی به شکل لوزی است که معمولاً روی بدنه مبل چستر ساخته می شود. اشاره به دوخت دارد، گاهی برای زیباتر شدن آن از دکمه یا سنگ های براق در وسط لمس گلدوزی استفاده می شود. آن را چندین برابر زیباتر می کند.

مبل چستر در شکل کلاسیک خود از چرم ساخته شده است اما امروزه از پارچه های جیر، مخمل، ابریشم و کتان نیز ساخته می شود که در تولید این مبلمان شاهد تنوع طرح ها و رنگ های متنوعی هستیم، مبل های چرمی چستر بیشتر است. . رسمی و مورد استفاده در محیط های رسمی و اداری.

برای اینکه یک مبل چستر راحتی و راحتی داشته باشد باید به تراکم آن توجه کنید، هر چه زنجیر در مبل های چستر بیشتر باشد، مبل با کیفیت و راحتی بیشتری خواهد داشت.

مبل چستر برای استفاده در کدام سبک چیدمان مناسب است؟

در صنعت مبلمان مبل های جدید و مدرن پدیدار شد و طراحی آن با هم ترکیب شد، بنابراین دیگر نمی توان مبل چستر را به سبک خاصی از دکوراسیون داخلی، عرض کوتاه، پاهای کوتاه، ارتفاع کم که اغلب در دکوراسیون لوکس و کلاسیک استفاده می شود نسبت داد. . ، اما با سایر مدل های مبل چستر از جمله مبل ال، مدل چستر یکی از محبوب ترین انواع مبل چستر است که برای دکوراسیون مدرن و پوشیدن راحت استفاده می شود. نیمکت در حال استفاده ویژگی اصلی مبل چستر این امکان را به این مبل می دهد که به سبک سنتی و حتی در دکوری به سبک روستایی استفاده شود.



چستر دوان چه خبر؟

مبل چستر در دسته مبل های کلاسیک قرار می گیرد، بنابراین ست های آن معمولا به صورت 7 نفره تولید می شوند، بنابراین همان سبک هایی که برای مبل های هفت نفره استفاده می شود برای مبل های چستر نیز مناسب است. در مورد محل قرارگیری مبل نیز استفاده از آن باید مورد توجه قرار گیرد، مبل چستر می تواند چیدمان زیبایی را در نقطه کانونی شومینه ایجاد کند، وجود یک کتابخانه کوچک در کنار ست مبلمان چسترفیلد نیز باعث افزایش حضور می شود. جذابیت آن در مجموع باید بگویم عناصر طبیعی و چوبی دکور کلاسیک زیبایی مبل چستر را بیشتر نمایان می کند.



چه مبل برای ساخت چستر مناسب است؟

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، فرم رسمی و کلاسیک مبل چستر از چرم است، البته در سال های اخیر مخمل ها و کتان های مرغوب نیز در تولید چستر دیده می شود. تنوع رنگ این پارچه ها مبل چستر را برای اکثر رنگ بندی ها و سبک های دکوراسیون مناسب می کند. پارچه در نظر گرفته شده برای ساخت مبل چستر به دلیل وجود گلدوزی بهتر است ساده باشد، وجود نقش و نگار یا استفاده از پارچه های طرح دار به طرح مبل شلوغی می بخشد و جلوه زیبایی نخواهد داشت.

انتخاب رنگ مناسب مبل چستر



اگر از فرم کلاسیک مبل چستر استفاده می کنید، باید قوانین رنگ را در دکوراسیون کلاسیک رعایت کنید، معمولا از رنگ های خنثی یا رنگ های کرم و کاراملی، قهوه ای، قرمز و بنفش در این سبک دکوراسیون استفاده می شود. مبل های چرمی چستر بیشتر در رنگ های قهوه ای و مشکی دیده می شوند.

اما در مورد مبل چستر طرح ال یا مبل چستر می توانید با توجه به سبک چیدمان مدرن یا سنتی طرح ها و رنگ های متنوعی را انتخاب کنید. استفاده از کوسن های رنگی، رنگ های روشن و طرح های مختلف در سبک دکوراسیون امروزی رایج است.



نکات کلیدی برای انتخاب و خرید مبل چسترفیلد

اگر قصد خرید مبل چستر را برای منزل خود دارید، بهتر است این قسمت را با دقت مطالعه کنید. در این قسمت به نکاتی اشاره می کنیم که خرید مبل چستر را برای شما هوشمندانه می کند.

به ابعاد آن دقت کنید

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب و خرید مبلمان، توجه به سایز آن است، به دلیل زاویه پشت و دسته های مبل های چستر و ظاهر آن ها، مبل های چستر پهن تر از سایر مبل ها به نظر می رسند، بنابراین توصیه می کنیم این را داشته باشید. نوع مبلمان، اگر فضای کافی برای آنها دارید، اگر چنین است، آنها را انتخاب کنید، در غیر این صورت با دکوراسیونی پر دردسر و شلوغ مواجه خواهید شد.


به کیفیت پارچه و دوخت دقت کنید

نکته مهم بعدی مبل چستر توجه به کیفیت پارچه و دوخت دسته آن است. توجه داشته باشید که کیفیت دوخت بالا و پارچه مبل باکیفیت بوده و دسته های آن به صورت یکدست و یکدست دوخته شده است.

شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون انتخاب کنید.

اگر از دکوراسیون قدیمی استفاده می کنید و فضای کافی دارید، می توانید از مبل چستر قدیمی بهره مند شوید، اگر فضای کوچکی دارید یا از دکوراسیون مدرن استفاده می کنید، بهتر است از مبل چستر و مبل ال چستر استفاده کنید.



نتیجه نهایی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انتخاب و بررسی انواع مبل برای خریدهای هوشمند و هوشمند کار سختی نیست. قبل از اینکه در مورد مبلمان تصمیم بگیرید، می توانید در یک جستجوی آنلاین ساده اطلاعات جامعی در مورد مبل چستر، مشخصات، انواع و قیمت آن به دست آورید، با توجه به فروشگاه اینترنتی مبلمان می توانید به صورت آنلاین مبل خریداری کنید.

ادامه مطلب: https://decoration-and-design.com/مبلمان-و-اکسسوری/مبلمان-خانگی-در-شیراز 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com